Založ si blog

Archív: jún, 2017

Velky tresk-nahoda alebo stvorenie

Vznikol Velky resk nahodou samovolne alebo za tym stoji skor nejaky tvorca (BOH) ? Od roku 1920 je teorie velkého třesku široce přijímána jako ZPŮSOB, jakým začal existovat vesmír. Tato teorie zní jednoduše a elegantně. Pokud Vám to tlačí do hlavy dostatečně dlouhou dobu, tak to dokonce dává i smysl a mohli byste pro tuto teorii shledávat důkazy v prostoru. Ale […]

Pokračovanie článku

Buddha je v pekle

Citujem príbeh zo stránky pravdivý popis sveta. Na začiatku mi ale dovoľte ale povedať pár slov . Som presvedčený o tom , že zážitky z pekla tak ako aj zážitky z neba su reálne. Mnoho ľudí zažije tieto zážitky buď v čase klinickej smrti, alebo niektorí ľudia zažijú tieto zážitky pri rôznych videniach. kedy im Boh ukáže nebo/peklo preto , aby o tom mohli povedať […]

Pokračovanie článku

Status-reality

Status reality Rozvoj výpočtovej techniky umožňuje dnes to, čo bolo v 60-tych rokoch nemysliteľné. V malej „krabičke“ máme uschované celé knihy; fotky či filmy. Notebooky, PDA atď. – o tom nemali predstavu ani pisatelia sci-fi. Čo bude za ďaľších 50 rokov? -Možno práve to, o čom píšem v tomto článku. Dosť z toho sa rysuje už dnes. V súčasnosti […]

Pokračovanie článku

Mimotelove zazitky su realita

Dajme tomu ze mimotelove zazitky, (zazitky pri klinickej smrti , alebo umelo vyvolane zazitky pri astralnom cestovaní , alebo samovolne mimotelove zazitky, kedy zazitok mimo tela pride trebars po vypetej situacii ) kedy osoba o sebe tvrdi ,ze dokazala opisat mimo tela rozne veci ktore nemala ako vediet opisat sa vyskytuju jeden pripad na osobu z 10 tisíc osob . Aj ked si myslim ze ten vyskyt je […]

Pokračovanie článku

Prokok Boží Dr Owuor

Prorok Dr. David Edward Owuor bol povolaním lekár-vedec molekulárny genetik, ktorého Pán v roku 2003 povolal z týchto najvyššsích vedeckých kruhov do mezinárodného úradu proroka s konkrétnym poverením od Pána Ježíše Krista, aby pripravoval jeho ľud na jeho blízky príchod. Jeho povolanie „V roku 2003 pri pobyte v Chicagu, som jednej noci spal v posteli, keď sa mi vo […]

Pokračovanie článku

Nadprirodzeno Wiliama Branhama

Životopisec odpovedá kritikom Williama Branhama Volám sa Owen Jorgensen. Niektorí z vás ma poznajú ako autora knihy „Nadprirodzeno: Život Williama Branhama.“ Zabralo mi to 25 rokov preskúmať a napísať tento životopis, tak iste si domyslíte, že som strávil množstvo času rozmýšľaním o živote brata Branhama. Tu sú niektoré myšlienky, ktoré by mohli byť […]

Pokračovanie článku

Vtip

Vtip dňa od Hawkinga. Dnes buďem pomerne stručný.Len v kratkosti zhrniem jeden výrok od vedca Stewena Hawkinga. Možno ste už počuli ten medializovaný Hawkingov výrok, v ktorom sa snaží dokázať neexistenciu Boha a to tým že vyjadril presvedčenie že vesmír sa riadi svojimi vlastnými fyzikálnymi zákonmi a tie riadia chod vesmíru . Stvoriteľ tým pádom […]

Pokračovanie článku

Evolucia vs stvorenie

Na začiatku mi dovoľte jeden príklad.Predstavte si že idete po chodníku a zrazu uvidíte na zemi kalkulačku . Napadne vás v momente že túto kalkulačku dakto stratil .Kalkulačka ma množstvo rôznych funkcií. Dokáže sčítavať, odčítavať, násobiť , deliť . odmocnovať , umocnovať, logaritmovať a mnoho daľšieho . Ale je možné že táto kalkulačka má svojho tvorcu ktorý […]

Pokračovanie článku

Fabtázia vs realita

Mnohí si dnes myslia, že nadprirodzené zjavenia sú v skutočnosti len predstavy bežiace v ľudskej mysli. Je ale rozdiel medzi slepým a vidiacim. Slepý neuvidí to, čo človek so zdravým zrakom. Keď sa niekto ocitne v priestore mimo telo, obyčajne vidí veci, ktoré za normálnych okolností nieje vidieť. Podobné je to aj keď v paneláku prejdem o poschodie vyššie k susedom. […]

Pokračovanie článku

Ako mi boh pomohol dostať sa z depresie.

Keď som mal 15 rokov , ochorel som na srdcovú arytmiu. Po všetkých možných kardiologických , hematologických a ďalších vyšetreniach mi lekári povedali že príčiny arytmie su u mňa sekundárnej príčiny. To znamená, že lekári mi nezistili žiadnu príčinu .No keďže som mal hodnoty krvného tlaku a pulzu naďalej zvýšené, predpísali mi tabletky na srdce. Tie som […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Tlak od spojencov? Grécko odovzdá systém Patriot Ukrajine. Rusi zintenzívnili útoky na všetkých frontoch

ONLINE: Tlak od spojencov? Grécko odovzdá systém Patriot Ukrajine. Rusi zintenzívnili útoky na všetkých frontoch

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 51926x
Priemerná čítanosť článkov: 2733x

Autor blogu

Kategórie